27.11.13

20 faktów o mnie

Jeżeli chcecie się dowiedzieć o mnie nieco więcej to zapraszam :)A i moze ktoś na swoim blogu dac linka mojego bloga proszę ?







1.Ile masz lat?
Mam 12 lat.


2.Jaki masz telefon?
Samsung Galaxy Mini


3.Ulubiony kosmetyk?
Muss z Maybeline New York Muss :)


4.Ulubiony kolor?
NIebieski,biały,czarny,miętowy,fioletowy.


5.Ulubiona marka ubrań?
H&M, Cubus, Reseved, Tail Wejil


6. Masz chłopaka ?
Nie nie mam :)

7.Ile masz wzrostu?
Mam 159 wzrostu.

8.Masz psa ?
Tak mam 2 dalmatyńczyki :)

9.Zapuszczasz włosy?
Taak.


10.Lubisz blogować?
Taak uwielbiam alee jak kupie nowy aparat i trochę wicej będzie czytelników to się rozkręce :0 TEraz jest ich mało  ale każda opinia sprawia żę jestem szcżęsliwa.TEraz zamierzam go dalej prowadzić oraz kanał na YT.

11.Messi czy Ronaldo.
Lubie tego i tego :)


12.Ulubione blogerki?
Napewno Lucy jest moją inspiracją i jestem Lucynator <3 Wiśka i te co mam podane na blogu :D
















13.Jakiego przedmiotu w szkole nie lubisz ?
MATEMATYKA !

14.Miałaś już kiedyś bloga ?
Heh, tak ale był nawet fajny miał więcej obserwtoró niż tu ale nie było mojej kochanj modzie, życiu i ogólnie tylko o psiakach :)

15.Masz naturalne proste czy kręcone włosy ?
Mam dziwne włosy takie 5% falowane :)

16.Wolisz vansy czy conversy?
Conversy <3

17.Masz zamiar dodać zdjęcia/filmik z lookbookiem ?
Tak i mam nawet już projekt. Nie długo robie zdjęcia . Zdradzę żę to będzie szkolne i robie je od poniedziałku :)

18.Ulubione zwierze?
Pies.

19.Mieszkasz w dużym czy małym mieście?
Hmmm.. średnim :)

20.Ulubiona bajka z dzieciństwa?
Smerfyy!











bluzka-H&M
spodnie-H&M
Sweterek- H&M mówiłam lubie H&M xD
Zdjęcie troche niw yszła ale ten post był na szybko :) Paa
Jak się podoba?

4 komentarze:

  1. też mam 12 lat i jestem Lucynator! <3
    super zdjęcia i śliczna bluzka ;3
    obserwacja za obserwację? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu! :D

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog zapraszam do siebie i obserwuję
    http://susan-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, ja też mam 12 lat :)
    Wpadnij jak będziesz miała czas ------> http://dreams-bloog.blogspot.com/
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię Lucy i mam 12 lat ;)
    może obserwacja za obserwacje?
    Jeśli tak to odp u mnie ;)
    http://sabinaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hejty i spam nie będzie tolerowany ! Z każdy komentarz dziekuje <3 <3 !