3.11.13

NOVEMBER



Hejka ludziska, przepraszam za moje już 2 zapomnienie o blogu mam nadzieje że go jeszcze ktoś czyta :) U mnie wszystko ok xD ten czwartek był ekstra bo było Haloween chociasz w Polsce to nie znane święto a jednak nazbierałam i moje kumpele około 220 cukierków, toffiefie,4 czekolady i ogólnie ekstra zabawa nie mam co prawda zdjęć ale jakieś wygrzebałam z neta :)Zaczą sie listopad a jesień i lato to moje ulubione pory roku :)Jutro jade do centrum na zakupy ( hurraa !) więc spodziewajcie się przynajmniej 3 filmików w tym miesiącu : Co kupiłam w ostatnim miesiącu , Vloga , oraz My Night Routine lub My Moring Routine jeszcze pomyśle albo wy mi doradcie jaki filmik dodać :*


A na jesień nie wiem dlaczego ciągle słucham ta piosenke<3



1 komentarz:

  1. Fajny blog
    Obserwacja za obserwacje ? Wiktoriaa-Bloogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hejty i spam nie będzie tolerowany ! Z każdy komentarz dziekuje <3 <3 !