14.1.14

Chora :/

Hejo dawno nie pisałam posta i za to przepraszam. Teraz mam trochę więcej czasu bo od soboty mam ferie i postaram się nagrać coś, a teraz nie chodze do szkoły bo jestem chora.
Zdjęcia też nie wyszły bo moja twarz wygląda okropnie . A mam pytanie czy ogólnie mam do kogo pisać ! Czy robie to tylko dla siebie ? Nawet jeżeli to i tak sprawia to mi radość, a jeżeli chcecie żebym nadal prowadziła bloga to mi napiszcie w komentarzu :) 
To tyle, do następnego posta i życzę wam zdrowia bo ja go nie mam za dużo xD. Nie rozpisałam się za dużo no i tak nie mam za bardzo weny .




10 komentarzy:

  1. Śliczny blog, ciekawie piszesz miło się czyta ! :)
    Obserwujemy?
    Xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jesteś <3

    dorey-doorey.blogspot.com
    skom? obs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Życzę szybkiego powroty do zdrowia . Bardzo miło się czyta
      ZAPRASZAM DO MNIE
      http://cukki-cukkii.blogspot.com/
      +OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ

      Usuń
  4. Ja też jestem choraa ;c Ale już w piątek wracam do szkoły ;) Śliczne zdj <3

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hejty i spam nie będzie tolerowany ! Z każdy komentarz dziekuje <3 <3 !