15.1.14

Favorites inspiration :)

Hej dzisiejszy post nie bardzo tematyczny ale jest o moich ulubuionych gwiazdach i blogerkach :)
Zaczynajmy !



                                                          ARIANA GRANDE







Ariana jest sympatyczną, piękną i utalentowaną aktorką oraz piosenkarką. 
  Trzeba podkreślić, że muzyka była pierwszą miłością Ariany i od niej zaczynała. Swoją karierą muzyczną zaczęła profesjonalnie zajmować się w wieku 8 lat. Pokonywała ją z natchnieniem, objęła swoją pasję z całego serca i przestrzegała tego marzenia.Ja ja uwielbiam i jest moim wzorem do naśladowania od dawna już mnie inspiruje. Jest ona moim ideałem !


DAWID KWIATKOWSKI




Niektórzy gadają zę jest pedałem, ale dlaczego bo co bo nosi rurki, ma grzywke bo jest popularny ! Ci którzy go hejtują poprostu mu zazdroszczą że nie są tacy jak on , że nie sa tacy fajni. Ja go osobicie lubie i pewnie w kometarzach będziecie mnie hejtować ale to i tak  mnie nie obchodzi :) Nic tego nie zmienie i tak go będe słuchać !A jest on utalentowanym i zdolnym piosenkarzem i blogerem. Kariere muzyczną zaczął niedawno ale  i tak jest świetny !




BLOGERKA



Nazywa się Łucja i ma 14 lat. Interesuje się modą, fotografią i dekorowaniem wnetrz.
Z polski przeprowadziła się do Norwegii i prowadzi bloga juz 2 lata miała wczesniej na onecie ale to była lipa. Jest popularną blogerką i bardzo ją kocham ! Jestem LUCYNATORS i wchodze na jej bloga cały czas ! Jest moją inspiracją i jest cudowna . Uwielbiam ją a ona uwielbia każdą Lucynators :* Niech prowadzi bloga jeszcze długi, długi czas bo jest w tym świetna ! A wykorzystuje to też na dobre sposoby jak widać w ostatnim poście :) Jest CUDOWNA ! 
http://lucy-luucy.blogspot.com/

Gratuluje osobie która to przeczytała ! :)
A KTO JEST WASZYMI TAKIMI INSPIRACJAMI ?

14 komentarzy:

  1. moją inspiracją modową jest Arianna Grande a jeśli chodzi o muzykę 1D a blogerka to Lucy,Oliwia:)
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją inspiracją modową jest Arianna Grande jeśli chodzi o muzykę to legenda króp popy MICHAEL JACKOSN :** a blogerka to Lucy
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny post ;)
    wikaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja inspiracja to zdecydowanie Justin Bieber, w końcu tak wiele osiągnął. Ale inspiruje mnie tez Dominika (littleblueberrysmile).
    obserwuje i licze na rewanz <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię czytać bloga Łucji :)

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mam na imię Wiktoria i jestem z Norwegii.
    Masz fajny blog, serio :-)
    Mam konkurs, czapka z CARHARTT :-)

    http://toppmalinka.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ariana jest bardzo ciekawą dziewczyną.
    Ma świetny talent i jest przeurocza!
    http://megabeatlemaniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny blog ! Świetnie piszesz ! ale nie tylko to ! widzę że Ty jesteś świetna ;) tami-taami.blogspot.com ZAPRASZAM CIĘ DO UDZIAŁU W KONKURSIE W KTÓRYM MOZNA WYGRAĆ WYMARZONY DESIGN ALBO NAGŁÓWEK BLOGA ! WAŻNE JESZCZE PRZEZ 4 DNI :) POZDRAWIAM ~TAMI ☻

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie wszystko xdd

    sali-pno.blogspot.com
    Klikniesz w banner SHEINSIDE oraz polubisz FanPage na FB? Błagam ♥♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy są super ;) Kwiatkowski nie należy do moich ulubionych, ale nic do niego nie mam ♥
    Zapraszam - guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog :)
    obserwujemy?
    klikniesz w mój banner AUPIE?

    OdpowiedzUsuń

Hejty i spam nie będzie tolerowany ! Z każdy komentarz dziekuje <3 <3 !